سئو

سئو

سئو

سئو

۱۱ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

منظور از سئو رایگان فعالیت ها و فرآیند هایی است که شما به عنوان یک وبمستر می خواهید بدون صرف هیچ هزینه ای، سئو و بهینه سازی وب سایت خود را انجام دهید. برای سئو رایگان در اینترنت ابزارهای سئو رایگان زیادی ارائه شده است که می توان به صورت مجازی از خدمات آن استفاده کنید. البته در این راستا می توانید با بهره گیری از مشاوره رایگان نیز در جهت سئو و بهینه سازی سایت خود اقدام نمایید. و در استفاده از ابزار های سئو رایگان موفق تر باشید.

آیا سئو رایگان خوب است؟

اگر شما می خواهید حتما بهینه سازی خود را به صورت رایگان انجام دهید پیش از آن باید بدانید سئو یک فرآیند تخصصی و پیچیده است که اثرات آن در طولانی مدت نمایان می شود. اگر می خواهید از همان ابتدا صحیح و بدون خطا کار سئو وب سایت را انجام دهید مطمئنا با سئو رایگان نمی توانید به این نتیجه دست یابید و با سئو رایگان در آینده با مشکلاتی رو به رو خواهید شد. مشکلاتی که در آینده پیش خواهد آمد جبران ناپذیرند و اغلب شما را از ادامه فرآیند سئو نا امید می کند. در چنین مواردی شما زمان و هزینه زیادی را از دست خواهید داد که خود مسئله بزرگی است. افرادی که می خواهند از سئو رایگان استفاده کنند، پیشنهاد می کنم ابتدا از خدمات سئو در حد معمول استفاده و کمی هزینه کنند.

بسیاری  از شرکت ها در ابتدا با شعار سئو رایگان خدماتی را به شما ارائه می دهند و شما با افزایش رتبه رو به رو می شوید. اما بعد از گذشت مدت کوتاهی چون از روش های غیرقابل قبول گوگل استفاده شده است با جریمه گوگل مواجه می شوید و حتی ممکن است از صفحه نتایج گوگل به کل حذف شوید. بنابراین در واقع استفاده از سئو رایگان نوعی ریسک است که ممکن است حاصل تلاش طولانی مدتی که روی سایت شده است هدر برود.

سئو فرآیند مشکل و زمان بر است که شامل تولید محتوا، به کار بردن کلمات کلیدی مناسب، گرفتن لینک از وب سایت های معتبر و....می شود. اما چنین پروسه ای نمی تواند صد در صد رایگان باشد مگر در صورتی که به طور کامل پیاده سازی نشود و یا با تکنیک های غیر اصولی انجام شود. در نتیجه  نمی توان به سئو رایگان خیلی اعتماد کرد. همچنین استفاده از بعضی روش ها که در سئو رایگان انجام می شود، اعتبار کسب و کار شما را به خطر می اندازد. برهمین اساس برای پروژه به این با اهمیتی کار عاقلانه نیست ریسک کنید.


  • reza rad
  • ۰
  • ۰

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل چیست؟

هنگتمی که شما عبارت و یا کلمه ای را در موتور حستجوی گوگل جستجو می کنید، علاوه بر نمایش نتایج در کنار برخی از آن ها کلمه ی AD نوشته شده است که این نشان دهنده تبلیغات کلیکی گوگل است. این نوع تبلیغات معمولا در صفحه اول گوگل قرار می گیرد. برای استفاده از تبلیغات گوگل ابتدا می بایست یک اکانت گوگل ادورز برای خود ایجاد نمایید، سپس باید حساب خود را شارژ کنید تا بتوانید پلن های موجود در سایت را برای مشاهده لیست قیمت های تبلیغات گوگل مشاهده نمایید. نمایش تبلیغات گوگل برای مشتریان رایگان است یعن هنگامی که مشتری کلمات کلیدی شما را جستجو می کند ، تبلیغات شما را مشاهده خواهد کرد ، تا این جا تبلیغات گوگل برای شما هزینه ای نخواد داشت و تنها زمانی برای شما هزینه بر است که کاربران بر روی آن تبلیغ کلیک نمایند.

آیا استفاده از تبلیغات گوگل واقعا موثر است؟

تبلیغات گوگل برای هر نوع کسب و کاری چه کوچک و چه بزرگ می تواند مفید باشد.  در واقع گوگل یکی از سودآورترین شرکت های جهان می باشد و تنها منبع درآمد آن از طریق تبلیغات گوگل می باشد. بنابراین چنانچه تبلیغ در گوگل بی اثر و بی فایده باشد و نسبت به بازدهی اش خیلی گران باشد چگونه این شرکت بزرگ می تواند برای خود کسب درآمد کند؟ چرا اغلب شرکت ها و کسب کار های مختلف از آن استفاده می کنند؟

افرادی که تبلیغات گوگل را خوب نمی دانند، افرادی هستد که تجربه خوبی نداشته اند و از بهینه سازی صفحات فرود اطلاعات کافی نداشته اند. افرادی که در انتخاب کلمات کلیدی خود دچار اشتباهات زیادی شده اند افرادی هستند که تحلیل گران خوبی نبوده و در این زمینه تخصص کافی نداشته اند و یا از یک مشاور برای تبلیغات گوگل در کنار خود بهره نبرده اند.

مزیت استفاده از تبلیغات گوگل

یکی از بهترین مزایای استفاده از تبلیغات گوگل این است که وب سایت خود را می توان در کوتاه ترین زمان ممکن در کلمه و عبارات کلیدی در رتبه یک گوگل قرار داد. بسیاری از افراد تنها به همین دلیل از تبلیغات گوگل استفاده می کنند. در اصل دید کلی اغلب افراد برای تبلیغات گوگل کسب رتبه اول در صفحات نتایج جستجو است. از دیگر مزایای تبلیغات گوگل می توان به موارد زیر اشاره نمود:

·         هدفمندی بیشتر

·         صرفه جویی در هزینه ها

·         انعطاف پذیری بیشتر

·         بازگشت سرمایه بالا

·         کمک به رشد کسب وکارها

·         برند سازی

·         سرعت بالا در بازدهی


  • reza rad
  • ۰
  • ۰

چرا باید از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ استفاده کرد؟

دسترسی راحت و آسان تر به مخاطب هدف: اولین اقدامی که در دیجیتال مارکتینگ باید صورت بگیرد شناخت مخاطبین و نیاز های او می باشد. شما می بایست پیامی را متناسب با نیاز و کاربرد مخاطب خود تهیه نمایید و سپس به سخت ترین مرحله یعنی ارسال پیام به مخاطب وارد می شوید. دیجیتال مارکتینگ به این منظور ابزار هایی را در اختیار شما قرار می دهد که به راحتی بتوانید مخاطبان را بیابید و پیام ها را به بهترین حالت ممکن در اختیار آن ها قرار دهید.

ارائه ابزار های سنجش و اندازه گیری: بعد از پیاده سازی کمپین های گوناگون دیجیتال مارکتینگ، با استفاده از ابزار های دقیق می توانید موفقیت یک کمپین را بسنجید. بدون استفاده از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ این امر بسیار دشوار و پر هزینه می باشد.

قیمت گذاری مناسب: امر بازاریابی اینترنتی اگر به صورت سنتی انجام شود بسیار دشوار و پرهزینه می باشد. اما چنانچه این کار با ابزار های دیجیتال مارکتینگ انجام شود. قیمت مناسب تری را به دنبال خواهد داشت.

امکانات متنوع تبلیغاتی: یکی از مزایای ابزار های دیجیتال مارکتینگ تنوع در امکانات آن است. در ابزار های دیجیتال مارکتینگ تنوع ابزار ها به حدی زیاد است که می توان برای هر دسته از مخاطبان شیوه ای خاص در نظر گرفت.

بهبود سیستم در کوتاه ترین زمان ممکن: ارتقا و بهبود ابزار های دیجیتال مارکتینگ بسیار راحت است و بعد از تغییر استراتژی می توان به سرعت آن ها را ارتقا بخشید. بنابراین سعی کنید حتما برای یک سیستم از ابزار های دیجیتال مارکتینگ استفاده کنید.

ابزار ها و تکنیک های دیجیتال مارکتینگ

·         بازاریابی به کمک موتورهای جستجو

·         بازاریابی درونگرا و یا جاذبه ای

·         سئو سایت برای موتورهای جستجو

·         بازاریابی شبکه های اجتماعی

·         بازاریابی محتوا

·         تبلیغات بر اساس کلیک

·         اینفلوئنسرمارکتینگ

·         بازاریابی موبایلی

·         بازاریابی ویروسی

جهت اجرا و پیاده سازی دیجیتال مارکتینگ به چیز هایی نیاز است؟

1.      سایت و پورتال

2.      ارائه مقاله در قالب وبلاگ

3.      صفحات گوناگون در شبکه های اجتماعی

4.      اینفوگرافی، ویدئو و کتاب های الکترونیکی

5.      کاتالوگ و بروشورهای آنلاین

6.      برندسازی و ابزار های آن

7.      ابزار های ارتباط الکترونیک

 


  • reza rad
  • ۰
  • ۰

در خرید آنلاین از طریق یک فروشگاه اینترنتی موجب می شود که مخاطبان در هنگام خرید نتوانند کالای مورد نظر خود را از نزدیک مشاهده کنند، جنس آن را دست بزنند و یا آن را امتحان کنند. اما باز هم با این وجود با توجه به پیشرفت تکنولوژی و استفاده روز افزون افراد از اینترنت روز به روز به تعداد اشخاصی که از طریق فروشگاه اینترنتی خرید می کنند اضافه می شود. از طرفی صاحبان کسب و کار های متعدد برای طراحی و سئو فروشگاه اینترنتی علاقمند تر شده و رقابت میان فروشگاه های اینترنتی بیشتر می شود. از همین جهت اقداماتی برای بهینه سازی موتورهای جستجو و سئو فروشگاه اینترنتی می بایست جزئی از استراتژی بازاریابی در هر فروشگاه آنلاین قرار بگیرد.

عوامل تاثیرگذار در سئو فروشگاه اینترنتی

1.      انتخاب کلمات کلیدی مناسب

2.      قرار دادن توصیف محصولات

3.      درج اطلاعات درباره سازندگان محصولات

4.      درج نظرات مشتریان

این روز ها بسیاری از صاحبان فروشگاه های اینترنتی و کسب وکارهای آنلاین متاسفانه اقدام به همانند سازی وب سایت های خود می کنند. این گونه افراد به این صورت عمل می کنند که ابتدا به کمک نیرو های متخصص فروشگاه اینترنتی خود را طراحی می کنند و سپس به دنبال نیروی متخصص برای فرآیند سئو فروشگاه اینترنتی می گردند تا وب سایت آن ها را براساس الگوریتم های گوگل بهینه کنند و رتبه آن ها را در گوگل ارتقا دهند. این کار بسیار اشتباه است، زیرا سئو فروشگاه اینترنتی آن قدر اهمیت دارد که باید از همان ابتدا مورد توجه قرار گرفته تا از هزینه های اضافی و زمان های هدر رفته جلوگیری کند. در نظر گرفتن سئو فروشگاه اینترنتی از همان ابتدا موجب می شود احتمال شکست در یک کسب و کار به میزان قابل توجهی کاهش بیابد. چنانچه هدف شما افزایش فروش و درآمد خود از سایت فروشگاهی می باشد، از همان ابتدای کار می بایست اهمیت سئو فروشگاه اینترنتی را درک کنید.

برخی از افراد به اشتباه گمان می کنند با درج تعداد زیادی محصول در وب سایت خود می توانند موجب به حرکت در آوردن ترافیک موتورهای جستجو شوند و با مجموعه ای از فعالیت ها گوگل را فریب دهند تا سئو فروشگاه اینترنتی خود را بهبود ببخشند. اما این امر کاملا اشتباه است، زیرا گوگل همواره با تغییر الگوریتم های خود در جستجوی وب سایت هایی می باشد که کیفیت بالایی دارند و مورد توجه کاربران می باشند. سئو فروشگاه اینترنتی همواره تخصصی تر و دشوار تر از سایت هایی با چندین صفحه طراحی شده و یا وبلاگ می باشد.


  • reza rad
  • ۰
  • ۰

هزینه سئو

معیار هزینه سئو یک وب سایت و فاکتور هایی که در تعرفه بهینه سازی سایت تاثیرگذار است بسیار متنوع و فراوان است. این معیار ها طبق وب سایت فعلی کاربر و کلمات کلیدی و وضعیت بین رقبا مشخص می شود. شما به عنوان یک کاربر با شرکت های گوناگونی تماس برقرار می کنید و هزینه سئو را جویا می شوید، اما پیش از اطلاع از هزینه سئو باید بدانید چه عواملی می تواند بر تعرفه هزینه سئو تاثیرگذار باشد. همواره میزان استاندارد بودن وضعیت فعلی وب سایت کاربر از نظر بهینه سازی داخلی و خارجی بیان گر میزان فعالیت لازم برای سئو می باشد. زمانی که شما به شرکتی مراجعه می کنید و هزینه سئو را جویا می شوید، شرکت های سئو وب سایت شما را بررسی و آنالیز می کنند و با استندارد های موجود برای بهینه شدن وب سایت مقایسه می کنند. هرچه میزان استاندارد بودن و برنامه نویسی بهینه تر باشد، کار سئو راحت تر خواهد بود و هزینه سئو نیز برای مشتری کمتر در نظر گرفته می شود.

میزان رقابت در هر حوزه کاری متفاوت است و هر مشتری در هر صنعتی که قرار دارد باید این موضوع را بداند که برای رسیدن به صفحه اول گوگل از رقبای خود پیشی بگیرد. از همین رو شرکت هایی که خدمات سئو ارائه می دهند باید کلمات کلیدی مورد نظر شما را آنالیز و بررسی کرده و میزان رقابت را بسنجد. وب سایت های رقیب شما هر چقدر قدرتمند تر باشد فعالیت بیشتری برای پیشی گرفتن از آن ها باید صورت بگیرد و هزینه سئو نیز بیشتر خواهد بود. همچنین تضمین در سئو و ضمانت برای کسب رتبه بالا نیز در برآورد هزینه سئو تاثیرگذار است.

عوامل موثر در معیار هزینه سئو

·         بررسی و آنالیز کلمات کلیدی، نوع و رقابت در آن ها

·         آنالیز وب سایت

·         بررسی متاتگ ها

·         بهینه سازی کرالرهای گوگل

·         بهینه سازی نقشه سایت و بهینه کردن آن

·         آنالیز ساخت سایت

·         سئو سایت محلی

·         رعایت قوانین کپی رایتینگ در وب سایت

·         بازسازی لینک های داخلی

·         راه اندازی گوگل آنالیتیک و ردیابی آمار وضعیت سایت توسط گوگل

·         و...


  • reza rad
  • ۰
  • ۰

برند سازی

برندینگ ویا برند سازی در واقع یک علم است که برتری بخشیدن به یک برند و یا نام تجاری شهرت و اعتبار آن را در میدان رقابت افزایش می دهد. بدیهی ست افزایش اعتبار و شهرت یک برند می تواند به فروش بیشتر افزایش قیمت یک محصول  یا خدمات کمک کند. همان طور که می دانید اغلب مردم هنگام خرید به برند یک محصول توجه می کنند و حتی بسیاری تنها کالا و محصولاتی را خریداری می کنند که برند باشند. بنابراین مسئله برند سازی نقش بسزایی در موفقیت یک تجارت و یا کسب و کار دارد و حتی می تواند صاحب برند را ثروتمند کند. به عبارتی دیگر برند سازی یک روش هوشمندانه تولید ثروت و تجارت می باشد. برند سازی چیزی فراتر از نام یک لوگو خاص برای یک محصول و یا خدمت می باشد. برندسازی شیوه ای است که از طریق آن مشتریان، خدمات و محصولات یک شرکت را تجزیه و درک می کنند. به بیانی ساده تر، برند سازی وعده و یا تعهدی است که شما را در مسیر تصمیم گیری و حرکت سازمانی، در هر اقدام بازاریابی و تعامل با مشتری به او می دهد و در طولانی مدت نیز به آن وفادار می باشید.

اصول اولیه برند سازی

نام برند: برای نام گذاری یک برند روش های گوناگونی وجود دارد اما باید در نظر داشته باشید که هدف اصلی در آن این است که در خاطر مردم باقی بماند. بنابراین باید سعی کنید نامی متفاوت و ساده انتخاب نمایید که به راحتی قابل تلفظ باشد و در مخاطب حس خوبی را ایجاد نماید.

سمبل یا لوگوی برند: لوگو در واقع یک سمبل و نشان از یک برند می باشد که معرف شما در بین مشتریان است و موجب تاثیرگذاری بیشتر و سریع تر تبلیغات می شود. برای داشتن یک لوگوی خوب و مناسب باید از یک طراح حرفه ای و یا شرکت تبلیغاتی خوب استفاده نمایید.

استفاده از تبلیغات: تبلیغات در واقع موجب آگاهی از حضور یک برند می شود و می تواند فعالیت و کسب و کار شما را برای مشتریان معرفی کند. تبلیغات می بایست هوشمندانه و خلاقانه باشد تا بتواند نظر مشتری را به خود جذب کند.

شعار در برند سازی: همان طور که می دانید شعار در واقع یک تعریف مختصر و قابل در از یک کسب و کار می باشد. نکته قابل توجه در تعریف شعار این است که قابل درک و به یاد سپردنی باشد. به گونه ای که حتی برای چند ثانیه مخاطب را در فکر فرو ببرد. شعار غیر و واقعی و دروغین تاثیر مخربی روی یک برند می گذارد و می تواند آن را تخریب کند.

پایش رسانه ای: صاحبین برند باید همواره از اخبار و اطلاعات آگاهی داشته باشند تا بتوانند زمان سنجی مناسبی را در جهت کوشش های بازاریابی و تبلیغات خود را کسب نمایند.

روابط عمومی: در حقیقت عامل اصلی یک برند سازی روابط عمومی می باشد. این ابزار روابط دو سویه با مخاطب ایجاد می کند و چنانچه به خوبی از آن استفاده شود موجب همراه بودن همیشگی مشتریان در کنار شما می شود. اما به دلیل هزینه های پایین تر این ابزار در مقایسه با تبلیغات، از آن چشم پوشی می شود.

 


  • reza rad
  • ۰
  • ۰

سئو تضمینی

سئو تضمینی یعنی چی؟

فرآیند سئو و بهینه سازی وب سایت در یک چارچوب استاندارد و زمان بر را سئو تضمینی می نامند. در سئو تضمینی تمامی فرآیند ها در جهت بالا رفتن رتبه وب سایت در موتورهای جستجو به خصوص گوگل انجام می شود.

آیا برای سئو تضمینی هزینه کنیم؟

واضح است بدست آوردن رتبه یک در گوگل تاثیر بسیاری بر وب سایت و کسب وکار شما می گذارد، در نتیجه قطعا ارزش هزینه کردن را دارد. در اصل ضمانت یک قول است و هنگامی که تضمین می دهیم یعنی قرارداد می بندیم که در زمان تعیین شده رتبه وب سایت شما را به صدر نتایج جستجو بهبود ببخشیم.

 تفاوت سئو تضمینی و سئو استاندارد!

سئو استاندارد در مدت زمان بلند مدت انجام می شود در نتیجه زمان کافی در اختیار سئوکار وجود دارد و از تکنیک های استاندارد در راستای تولید کیفیت بیشتر استفاده می کند. در صفحات نخست موتورهای جستجو وب سایت هایی قرار گرفته اند که از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. بنابراین در سئو استاندارد افراد هرگز به سراغ تکنیک های مخرب نمی روند. بنابراین سعی کنید در سئو تضمینی از سئوکار حرفه ای کمک بگیرید.

بسیاری از کاربران سایت سوال می کنند که آیا خدمات شما سئو تضمینی ارائه می دهد؟

برخی از شرکت های ارائه دهنده خدمات سئو بدست آوردن رتبه در صفحه نخست گوگل را برای یک کلمه کلیدی مشخص تضمین می دهند. اما بهتر است بدانید این کلمات کلیدی از نظر درآمد زایی و رقابتی برای شما هیچ سودی ندارد و هیچ فردی بر روی وب سایت شما کلیک نخواهد کرد.در سئو تضمینی شرکت ایران نتورک به شما تضمین می دهد که شما را به هدف  مدنظرتان برساند و موجب رضایت شما شود. چنانچه به وب سایت ما مراجعه نمایید متوجه خواهید شد که یکی از شرایط سئو تضمینی ما این است که در صورت عدم رضایت شما همه مبلغ به شما پس داده می شود و این می تواند دلیل معقولی برای اعتماد شما باشد. پیشنهاد می کنم برای فرآیند سئو تضمینی با سازمان و یا شرکتی قرارداد ببندید که استراتژی سئوی شفافی را به شما نمایش دهد و در پایان گزارش کاملی از نتایج  بدست آمده در اختیار شما قرار دهد.

 

 


  • reza rad
  • ۰
  • ۰

قوانین سئو

سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو طراحی و پیاده سازی صفحات وب سایت می باشد به گونه ای که برای موتورهای جستجو به خصوص گوگل قابل تایید باشد. این روز ها یکی از روش های کسب یک رتبه مناسب برای هر وب سایت تسلط و آگاهی کامل بر الگوریتم های گوگل می باشد. اهمیت سئو برای موتورهای جستجو بسیار زیاد است زیرا همه کاربران برای جستجوی موضوعات مورد نظر خود به سراغ موتور های جستجو می روند و نتایج را در صفحات این موتورها یافت می کنند. همان طور که می دانید اغلب کاربران موارد جستجو شده خود را تنها در یکی دو صفحه اول مشاهده می کنند، بنابراین قرار گرفتن صفحات یک سایت در صفحه های نخست موتورهای جستجو بسیار مهم می باشد. سئو فرآیندی است که به صاحبان وب سایت ها کمک می کند تا در صفحات نخست به نمایش کاربران در آیند. به بیان ساده تر شما به کمک سئو می توانید میزان ورودی خود را از موتورهای جستجو مانند گوگل افزایش دهید.

قرار گرفتن یک وب سایت در کلماتی خاص مانند "رپورتاژ" در صفحات ابتدایی موتورهای جستجو بسیار مهم می باشد. هر چه سئو وب سایت شما قدرتمند تر و اصولی تر باشد موتورهای جستجو برای نمایش آن ها جایگاه بهتری را در نظر می گیرند. در این جا به بخشی از قوانین سئو اشاره خواهیم کرد.

افزایش اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی پر بازدید را انتخاب نمایید، مانند فیسبوکف گوگل پلاس، توییتر و ... سپس موضوعاتی که در وب سایتتان قرار دارد و قابل اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی می باشند را برگزینید. عنوان مناسب انتخاب کنید و محتوایی که فکر می کنید می تواند کاربران را به خود جذب نماید ایجاد کنید.

ایجاد وب سایت معتبر

وب سایت های معتبر که قدمت طولانی، شهرت و محتوای حرفه ای دارند را کشف کنید سپس لینک صفحات وب سایت خود را در آن قرار دهید. این امر می تواند در سئو و نتیجه آن بسیار تاثیر خوبی داشته باشد.

طراحی کاربر پسند

همواره سعی کنید در فرآیند سئو وب سایت خود را به گونه ای طراحی کنید که مورد رضایت کاربران واقع شود. به عنوان مثال موضوعات خود را در دسته بندی مناسب قرار دهید و به گونه ای طراحی کنید که کاربر تنها با چند کلیک به موضع مورد نظر خود دسترسی پیدا کند.


  • reza rad
  • ۰
  • ۰

سئو رایگان

در نگاه اول سئو رایگان از دید یک شخص متخصص در زمینه سئو بسیار عجیب است. در واقع هر فردی که در زمینه سئو کمی اطلاعات داشته باشد، نمی تواند سئو رایگان را باور کند، زیرا فرآیند سئو امری تخصصی است که به زمان زیادی احتیاج دارد. با این وجو همیچ چیزی امکان ندارد که یک متخصص حرفه این پروژه دشوار و زمان بر را به صورت کاملا رایگان انجام دهد. سئو رایگان عبارتی است که این روز ها در بسیاری از وب سایت های مرتبط با سئو مشاهده می کنید.

کارهایی که می بایست در سئو رایگان صورت بگیرد:

·         ابتدا در سئو رایگان تیم متخصص سئو می بایست وب سایت مورد نظر را تحلیل و بررسی نماید و سپس گزارشی از مشکلات وب سایت به همراه پیشنهاداتی برای بهبود وضعیت سایت در اختیار مدیر وب سایت قرار داده دهد. تهیه این گزارشی حدودا بین یک هفته الی یک ماه زمان می برد.

·         در سئو رایگان گزارشی که به آن اشاره کردیم باید شامل تغییرات ساختاری در معماری و قالب سایت، پیشنهاد امکانات تازه در وب سایت، پیشنهاد کلمات کلیدی مرتبط، راهنمای تولید محتوای مناسب و بررسی مشکلات محتوایی وب سایت باشد.

·         چنانچه شما در وب سایت خود دچار مشکلات ساختاری شوید، در سئو رایگان امکان تغییر ساختاری در قالب و معماری وب سایت وجود ندارد. و قطعا برای رفع چنین مشکلی به خدمات غیر رایگان سئو نیاز می باشد.

·         سئو رایگان برای وبلاگ ها هیچ سودی ندارد و در اولویت اول باید به بهینه سازی وب سایت و بهبود آن توجه داشته باشید و یک وب سایت راه اندازی نمایید و رنک مناسبی را برای وبلاگ خود قرار دهید.

·         در بخشی از سئو رایگان باید به بررسی و تحلیل محتوا وب سایت پرداخته شود و تعداد کلمات کلیدی نیز بررسی شود.

·         در سئو رایگان باید لینک های داخلی و خارجی بررسی شوند و لینک های مخرب که موجب افت رتبه وب سایت می شوند شناسایی شوند.

·         بخش مهمی از سئو رایگان که باید به آن پرداخته شود سرعت است. اگر وب سایت شما سرعت مناسبی نداشته باشد نمی تواند نتایج خوبی را در صفحه نتایج گوگل کسب کند.

·         در سئو رایگان کد های سایت باید به طور کامل بررسی شود و از بهینه بودن آن اطمینان حاصل شود.

با این اوصاف شما هیچ خدمات سئو رایگان را نمی توانید بیابید که همه ی فعالیت های سئو را به صورت اصولی برای یک وب سایت پیاده کند، مگر آن که با به کارگیری روش های غیر اصولی و کلاه سیاه این فرآیند را انجام دهند. سئو رایگان برای وب سایت هایی که بازدید زیادی ندارد مناسب نمی باشد، زیرا این وب سایت ها نیاز به یک تحلیل کامل همراه با تغییرات اصولی دارد و همچین پروسه ای برای یک وب سایت زمان زیادی احتیاج دارد.

شرایط برخی از وب سایت هایی که خدمات سئو رایگان ارائه می دهند به این صورت است که شما در مقابل خدماتی که در راستای سئو رایگان از کارشناسان دریافت می کنید باید یکی از لینک های وب سایت آن ها را در صفحات خود قرار دهید. و پیش از قرار دادن لینک مورد نظر حتما می بایست مشخصات وب سایت را ارسال نمایید سپس بعد از بررسی وب سایت کارشناسان تصمیم می گیرند سئو رایگان را انجام دهند و یا آن را نپذیرند. در واقع شما در قبال انجام سئو رایگان چنین شرکت هایی برای سایت آن ها لینک می گیرید. این لینک می بایست به صورت دائم در وب سایت قرار بگیرد البته بعضی از مدیران وب سایت ها بعد از کسب رتبه مناسب در گوگل لینک را حذف می کنند.

ابزار های سئو رایگان گوگل

گوگل برای کمک به مدیران وب سایت ابزار هایی را در نظر گرفته است که به کمک آن می توانند سئوخود را بهبود ببخشند. طراحی سایت هرچه حرفه ای و ماهرانه باشد ولی ترافیکی از کاربران را به خود جذب نکند نمی تواند مفید باشد. بنابراین به ابزار هایی احتیاج دارد که به کمک آن بتوان بهینه سازی وب سایت و سئو را پیاده سازی کرد. از جمله ابزار های گوگل موارد زیر می باشد:

گوگل وبمستر

گوگل آنالیز

Google adwords Keyword planner

Google trends

Google place for business

و...

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سئو رایگان به وب سایت ما مراجعه نمایید.


  • reza rad
  • ۰
  • ۰

رپورتاژ

استفاده از رپورتاژ برای توسعه یک برند

به اخبار تبلیغاتی رپورتاژ می گویند که هدف اصلی آن توسعه و ایجاد آگاهی یک برند و کسب وکار در وب سایت های خبری می باشد. در رپورتاژ، متن آگهی به صورتی منتشر می شود که در بردارنده مطالبی برای آشنایی و ارائه توضیحات در رابطه با یک برند و کسب و کار باشد. از طرفی یکی از استراتژی هایی مفید در لینک سازی ایجاد لینک های فالور در وب سایت های معتبر و پر مخاطب می باشد و رپورتاز آگهی این امکان را برای یک وب سایت مهیا کرده است که با استفاده از یک متن خبری و قرار دادن چند کلمه کلیدی و گذاشتن لینک بر روی آن ها بتوانید لینک های قدرتمندی را به سمت وب سایت خود روانه کنید.

رپورتاژ مناسب برای سئو وب سایت

استفاده از رپورتاژ برخلاف دیگر روش های دریافت لینک که می بایست به صورت ماهانه و یا سالانه لینک ها را تمدید کنند، کافی ست از طریق انتشار رپورتاژ آگهی برای وب سایت خود لینک قرار دهند که این لینک ها همیشگی و دائم بوده و حذف نخواهند شد. درنتیجه استفاده از رپورتاژ آگهی یکی از موثرترین و بهترین روش های بازاریابی اینترنتی و سئو می باشد که به کمک آن می توان اعتبار یک وب سایت را به صورت همیشگی افزایش داد.

از طرفی از آن جایی که وب سایت هایی که برای انتشار رپورتاژ در نظر گرفته شده است، بازدید روزانه یک وب سایت نیز به میزان بسیار زیادی افزایش خواهد یافت. انتشار رپورتاژآگهی موجب بهتر دیده شدن برند و افزایش آگاهی مخاطبان از برند شما می شود.

چرا رپورتاژ آگهی تاثیر زیادی در ایجاد آگاهی از یک برند دارد؟

این روز ها یکی از فعالیت های اصلی هر روز کاربران اینترنت پیگیری در وب سایت های معتبر است. از همین جهت انتشار رپورتاژ آگهی جز روش های بسیار مفید و ارزشمند تبلیغات اینترنتی و سئو به شمار می آید و اعتماد و رضایت بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرده است.


  • reza rad